نمایشگاه تخصصی پارچه و صنایع وابسته- خرداد 1403

 

نمایشگاه تخصصی پارچه و صنایع وابسته- خرداد 1403

 
  1403/03/10   0
 



 

نمایشگاه بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته، به عنوان یک رویداد تخصصی، با حضور شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت پارچه برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی ارزشمند است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را به بازدیدکنندگان متخصص و دست‌اندرکاران این حوزه معرفی کنند. همچنین، با توجه به روند تقاضای بازارها و رشد صنعت، می‌توانند فعالیت‌ها و نوآوری‌های آینده خود را برنامه‌ریزی و هدایت کنند.

در این راستا، ستاد برگزاری نمایشگاه با هدف تعالی صنعت پارچه ایران و با اتکا به توانمندی‌های داخلی و مشارکت جهانی، خدمات ویژه‌ای را برای معرفی بهتر شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد. امید است که برگزاری این رویداد بزرگ با همکاری تمامی دست‌اندرکاران این صنعت، گامی مؤثر در جهت ارتقاء و نمایش هرچه بیشتر توانمندی‌های این صنعت در ایران و جهان باشد.


 



 

زمان و مکان نمایشگاه تخصصی پارچه خرداد 1403

دومین نمایشگاه تخصصی پارچه و صنایع وابسته، تاریخ 29 خرداد الی 1 تیر 1403 در محل تهران، ابتدای بزرگراه خلیج فارس، نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب همه روزه از ساعت  10 الی 18 برگزار می شود.

 

محصولات نمایشگاه تخصصی پارچه

در این نمایشگاه، محصولات مرتبط با صنعت نساجی از جمله انواع پارچه، نخ، ماشین‌آلات ریسندگی و بافندگی، مواد اولیه مورد نیاز، منسوجات صنعتی و خانگی به نمایش گذاشته می‌شود. با حضور شرکت‌هایی از سراسر ایران و جهان، بازدیدکنندگان و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند جدیدترین فناوری‌ها، محصولات و خدمات در حوزه نساجی را مشاهده و بررسی کنند.

این نمایشگاه فرصتی عالی برای فعالان صنعت نساجی از جمله تولیدکنندگان پوشاک و منسوجات خانگی، تولیدکنندگان نخ و عرضه‌کنندگان مواد اولیه و الیاف فراهم می‌کند تا با یکدیگر ارتباط نزدیک‌تر و عمیق‌تری برقرار کرده و به توسعه کسب‌وکار خود در زمینه تولید نخ و پارچه کمک کنند.